Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2015, 13:18 door Anoniem

Gisteren, 22:37 door Eric-Jan H te A: Ik kom de problemen helemaal niet tegen...... Hoi Eric Jan, goedemorgen nog maar even... ;-) Het ging hier niet over ziggo.nl of www.ziggo.nl maar over mijn.ziggo.nl Zie hier het probleem: https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=mijn.ziggo.nl Mijn.ziggo.nl schijnt naar hetzelfde IP-adres te verwijzen als accessoires.upc.nl, en de certificaatinformatie/SSL instellingen hiervan zijn bagger. Maar kennelijk was de boel bij Ziggo nog "under construction", want er is nu iets beter resultaat. Na intikken van https://mijn.ziggo.nl in de adresbalk kom ik nu ten slotte uit bij https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/service/accessoires-shop/ (via IP-adres 213.46.237.24 en IP-adres 8.247.8.202) met een acceptabel certificaat. Echter ik krijg nog wel steeds eerst de schrikaanjagende waarschuwing van de genoemde "bagger" wanneer "mijn.ziggo.nl" zijn eerste verbinding zoekt met IP 213.46.237.24. Pas als ik het baggercertificaat negeer, en stug doorga, kom ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha