Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2015, 14:21 door Anoniem

Inmiddels heb ik een antwoord van Ziggo over deze onveilige website, https://login.ziggo.nl gekregen. "Beste meneer/mevrouw ******* Bedankt voor het versturen van je e-mail van 1 mei, waarin je aangeeft dat je niet kunt inloggen in Mijn Ziggo vanwege een foutmelding die je te zien krijgt. Momenteel is er algemene storing gaande waarbij klanten problemen ervaren met inloggen. Dit probleem is bij ons bekend en wij werken hard aan een oplossing. De verwachte oplostijd is helaas nog niet bekend. Ik wil je adviseren om een andere browser te testen. Soms wil dit ook weleens helpen. Zodra de storing verholpen is, zal het inloggen ook weer lukken. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd" Wie als klant van Ziggo op dit moment op hierboven genoemde website tracht in te loggen, krijgt nog steeds een advies om niet verder te gaan. Het antwoord van Ziggo, komt van een vergelijkbaar iets als een callcenter, en is niet meer dan een nietszeggend standaard bericht, getuige het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha