Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-05-2015, 15:05 door Anoniem

Door Anoniem: Meld dit soort dingen ook vooral bij de organisatie zelf, dit jaar was voor het eerst dat de servicekaart werd gebruikt, er zijn dus nog wat kinderziektes, verborgen gebreken, noem het maar. Feedback van bezoekers is belangrijk om het festival te blijven verbeteren. Met een beetje geluk leren ze ervan en wordt er iets aan gedaan (of is dit de nagel in de doodskist van de servicekaart, zal ook door flink wat mensen gewaardeerd worden) Het niet gebruiken van een veilige infrastructuur als je mensen om hun rekeningnummer vraagt, dat was vijf of tien jaar geleden nog een "kinderziekte". Dat is in 2015 gewoon grove nalatigheid. Ik heb ze een e-mail gestuurd met mijn klacht. Kreeg een keurig auto-responder berichtje dat ze binnen 24 uur contact opnemen. Dat is nu 48 uur geleden. Ik wacht af...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha