Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-05-2015, 17:07 door Anoniem

Ik was vandaag aan de beurt. Het bekende verhaal. Bij de eerste keer bellen gezegd dat ik niet geïnteresseerd was. Toen ze door vroegen waarom ik niet geïnteresseerd was volgehouden dat ik dat niet was en hingen ze op. Na een uur weer gebeld met een zelfde Indiaas/Pakistaans accent dat ze een paar duizend waarschuwing hadden ontvangen van mijn computer, dat zij dat konden zien en dat zij van Windows mij gingen helpen. Ik heb me van de domme gehouden en gevraagd welke computer besmet was. Zij konden niet zeggen welk merk computer, maar als ik deed wat ze zeiden dan konden ze mij laten zien dat ik een serieus veiligheidsprobleem had. De verbinding was heel slecht en ik deed of ik ze slecht verstond en/of begreep. Zij probeerde het geluid te verbeteren door anders of harder in de hoor te spreken, maar het belabberde Engels bleef ik niet begrijpen dus kon niet uitvoeren wat zij graag wilden Nogal zeikerig volgehouden dat ik ze niet begreep of verstond, waarna de verbinding verbroken werd. Na tien minuten had ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha