Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2015, 23:15 door Anoniem

Als consumenten zich aan de volgende veiligheidsregels voor elektronisch bankieren en - betalen houden, verminderen zij de kans sterk dat om slachtoffer te worden van fraude. Ook weten ze dan zeker dat de bank de schade vergoedt. 1. Houd uw beveiligingscodes geheim. 2. Zorg ervoor dat uw bankpas nooit door een ander gebruikt wordt. 3. Zorg voor een goede beveiliging van de apparatuur die u gebruikt voor uw bankzaken. 4. Controleer uw bankrekening. 5. Meld incidenten direct aan de bank en volg aanwijzingen van de bank op (bron: https://www.veiligbankieren.nl/nl/nieuws/regels-voor-veilig-internetbankieren-bij-alle-banken-gelijk.html) Punt 3 is zoals al werd gezegd nogal ruim geformuleerd. Maar het lijkt me logisch dat het er vooral om gaat dat: a. Je jezelf ervan verzekert dat de gebruikte internetbankierapparatuur vrij is van virussen/malware/spyware e.d. b. Je jezelf ervan verzekert dat je uitsluitend en alleen contact maakt met de website van je bank tijdens het internetbankieren, en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha