Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2015, 10:22 door Anoniem

Door Anoniem: Misschien denk ik te simpel, maar waarom vraag je het ze niet? Daar hebben ze toch een klantenservice voor? Goed punt, heb ik (topic starter) een paar jaar geleden gedaan, per e-mail. Ik werd op een zondagochtend teruggebeld door een vriendelijke mevrouw die erkende dat diefstal van pin+code een probleem zou kunnen zijn. Zij zou het aankaarten en ik zou er nog van horen. Ik dacht aanvankelijk dat de scanner het antwoord was waar ik nog steeds op wachtte, niet dus. Daarom heb ik deze discussie maar weer eens aangezwengeld. Door Anoniem: Ja, wat de banken allemaal wel zien is dat het superstrak authenticeren dat je een eigenaar van een pas+ pincode hebt geen complete oplossing is voor security problemen. Ik begrijp dat de banken veiligheid moeten afwegen tegen gebruiksgemak en dat veiligheid daarom soms niet optimaal kan zijn. Dat is in het echte leven ook zo: mijn ramen hebben geen tralies en ik loop niet in een kogelvrij vest. En dat is behoorlijk succesvol, heel veel phishing loopt vast op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha