Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2015, 15:29 door Anoniem

De scanner lost in ieder geval 1 probleem op: telefonische phishing. De zogenaamde bankmedewerker die een goed van vertrouwen rekeninghouder aan de lijn heeft en vertelt "pak nu uw reader, toets uw pincode - nee niet hardop zeggen alleen intoetsen - en vervolgens deze code en vertel mij het resultaat..." wordt het nu flink lastiger gemaakt. Een goede stap voorwaarts van de bank, mijns insziens. Ik ben het ermee eens dat pas+pincode te gevoelig, c.q. makkelijk is. Voor internetbankieren zou je OOK nog iets als een wachtwoord willen laten opgeven, iets wat je bij het pinnen niet kunt laten meekijken dus. En mocht een argument van de Rabobank zijn dat dit "te ingewikkeld" voor een gebruiker zou zijn, laat de gebruiker dan kiezen of ze hiervan gebruik willen maken en verlaag daarmee het eigen risico of verhoog de rente op de spaarrekening o.i.d. Ik hoop dat er iemand van de Rabobank meeleest. ;-) Jan

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha