Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2015, 07:48 door Anoniem

Ook ik heb de mail ontvangen. Wat ik niet begrijp is dat er géén harde aanpak kan komen op basis van het IBAN nummer dat wordt gebruikt. In principe moet je met dit soort "bewijs"materiaal gewoon naar de desbetreffende bank kunnen bellen, en zo'n rekening laten blokkeren. Uiteraard helpt dit niet omdat ze waarschijnlijk tal van verschillende "katvangers" zullen hebben. Echter valt het me wel op dat ze al bijna 1 jaar met hetzelfde IBAN nummer te werk gaan. Behandeld door : TransIP Domein Registratie Direct tel. nr. : 088 - 452 71 31 Openstaande vordering, Geachte mevrouw/heer. In de bijgevoegde factuur verwijzen wij u naar de eerder ontvangen herinnering(en). Wij stellen u hierbij de gelegenheid om het verschuldigde bedrag van €93,50 met rente binnen 14 dagen te voldoen op ons IBAN-rekeningnummer NL50ABNA0471467210 t.n.v. St. Derdengeleden Intrum Justitia Nederland B.V. onder vermelding van het referentienummer. Blijft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha