Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2015, 12:44 door Anoniem

Na de laatste updatedinsdag van Microsoft heb ik een probleem met Internet Explorer (meest recente versie van Internet Explorer onder meest recente versie van Windows 8.1). Bij het opstarten van Internet Explorer krijg ik de boodschap “ Internet Explorer werkt niet meer” “U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.” Aanklikken van “Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten” resulteert in het niet-vinden van een oplossing en in het sluiten van Internet Explorer. De probleemhandtekening geeft de volgende detail-informatie: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: IEXPLORE.EXE Versie van toepassing: 11.0.9600.17840 Tijdstempel van toepassing: 555fe1bb Naam van foutmodule: StackHash_55bc Versie van foutmodule: 0.0.0.0 Tijdstempel van foutmodule: 00000000 Uitzonderingscode: c000001d Uitzonderingsmarge: PCH_38_FROM_ntdll+0x0003CA2C Versie van besturingssysteem: 6.3.9600.2.0.0.768.101 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha