Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2015, 17:41 door Anoniem

Door Anoniem: Vandaag nog een, ook overtuigend Nee, totaal niet overtuigend. Stop alsjeblieft om wat makkelijk na te maken vormgeving overtuigend te vinden en om het overtuigend te noemen, dat is het namelijk niet. ALLES wat jou vraagt iets te HERACTIVEREN of om een CODE IN TE VULLEN is ernstig VERDACHT. Domweg niet doen. Nee, echt niet. Ook niet als de e-mail best goed vormgegeven is. Ook niet als de gebruikte taal best echt lijkt. Dat is allemaal niet moeilijk, oplichters kunnen dat prima. Kijk eens bij de veelgestelde vragen op de website van ING, dan vind je dit: Wat kan ik doen als Mijn ING is geblokkeerd door de ING? Mocht zich een verdachte situatie voordoen, dan is het mogelijk dat de ING preventief uw toegang tot Mijn ING blokkeert. In de brief die u hierover ontvangt, vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Bel 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha