Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2015, 17:37 door Anoniem

Door Anoniem: Bij mail is het eenvoudiger om te verifieren of de mail bij de ontvangern (op de server) is aangekomen. Van een stapeltje dode bomen is dat alleen mogelijk tegen hoge kosten. Dat is niet helemaal waar. Als "de server" (MTA) een "250" antwoord teruggeeft, dan heeft hij het bericht aangenomen en belooft het door te spelen als dat mogelijk is. Dat wil niet zeggen dat het ook in de inbox van de beoogd ontvanger terechgekomen is of zelfs terecht zal komen. Het kan zelfs zijn dat er een berichtje terug gaat komen "oh ja dat bericht dat konden we toch niet afleveren", en dat kan zelf ook weer wegraken natuurlijk. Een vraag om een terugmelding ("MDN") kan je wel aan je mailtje hangen maar dat wil niet zeggen dat de andere kant er ook wat mee doet. Evenzogoed truuks met pixels (en dus html in het mailtje, hier reden genoeg om het als ongewenst weg te flikkeren) bieden geen zekerheid. De papieren terugmelding is niet goedkoop, wat gek genoeg ook niet verbeterd is met het privatiseren van de posterijen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha