Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2015, 18:58 door Anoniem

Door Anoniem: Vanmorgen aangifte gedaan van computervredebreuk; de aangifte werd ons ten stelligste afgeraden, motivatie "... Er wordt toch niets mee gedaan!...". Vervolgens een klacht ingediend over deze handelswijze; reactie: "Verbalisant handelt volgens instructie...". Als je vanmorgen die aangifte hebt gedaan en de klachtenprocedure is nu al afgerond dan ben ik diep onder de indruk van hoe gestroomlijnd de klachtenprocedure is, dat gaat nog sneller dan post wordt bezorgd. Of heb je het misschien niet over een formele klacht maar heb je op hoge poten een superieur te spreken gevraagd die zo heeft gereageerd? Ik zou nog even een echte klacht indienen, een formele, ik vind namelijk wel dat een aangifte opgenomen moet worden. Zelfs als de capaciteit om die af te handelen is wegbezuinigd door ons slagvaardige kabinet wil je wel dat die in de statistieken opduikt als aangifte waar geen donder mee is gedaan. Een instructie om dat maar niet te doen riekt naar gesjoemel met statistieken. Wat is het nut van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha