Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2015, 12:11 door Anoniem

"ABN AMRO en Unie KBO gaan zich inzetten voor het vergroten van de digitale zelfredzaamheid van senioren." Ik ben zo iemand die senioren helpt met het onderhouden van hun computersysteem. Het echtpaar (80+) welke ik (momenteel) bij sta, hebben een cursus "computer en internet voor senioren" gehad. Wanneer ik het e.e.a. aan hen uitleg dan flapperen hun oren bij wijze van spreken en (heel) soms herkennen ze 'iets' wat op die cursus is behandeld. Het meeste zijn ze inmiddels vergeten. En dan heb ik het met hen eigenlijk enkel nog maar over wat door velen hier als 'basiskennis' wordt gezien. Veel stappen die ik zet, leg ik lichtjes in de breedte uit maar zeker niet in de diepte. Sommige dingen leg ik niet eens meer uit, omdat ik vanuit ervaring weet dat ik daar niet eens over hoef te beginnen. Regelmatig bellen ze mij, als ze er weer eens niet uitkomen. Dit voor uiteenlopende zaken, maar meestal omdat ze weer ergens op hebben geklikt wat eigenlijk niet de bedoeling was. Prima verder, ik fiks dat wel én met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha