Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2015, 13:28 door Anoniem

Veel dank voor een ieder die gereageerd heeft. De reacties zijn voor mij allemaal erg leerzaam en verhelderend. Hieronder ga ik inhoudelijk in op een aantal nieuw verschenen reacties. Anoniem @ 19:34 Jouw reactie zag ik pas nadat mijn reactie al verzonden was. Maar je hebt het probleem te pakken, waarover straks meer. Anoniem @ 21:22 Dank voor de verhelderende en logische uitleg. Mogelijkheid 1 is de oorzaak, waarover straks meer. Mogelijkheid 2 is niet aan de orde wegens download bij mozilla.org en update vanuit de browser. Anoniem @ 00:18 en Erik van Straten @ 00:21 SSL scan in Bitdefender Internet Security 2015 was bij mij enabled. Nadat ik de SSL scan in Bitdefender had uitgezet bleek het probleem opgelost te zijn. Erik van Straten @ 00:21 Dank voor jouw verhelderende analyse. – Gelukkig heb ik geen Lenovo laptop maar een HP desktop. – Volgens de Bitdefender Internet Security 2015 systeemscan heb ik geen malware op mijn PC. – Mijn PC is een privé PC die niet achter een bedrijfsproxy zit. – ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha