Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2015, 16:33 door Anoniem

"Digitalisering" hoort ook geen doel op zich te zijn. Toch zie je overheid en bedrijfsleven deze fout keer op keer maken. Je mag binnen je eigen organisatie zoveel verherdigitaliseren als je wil*, maar je mag je klant er niet lastig mee vallen. Dat laatste doen we vaak wel, en dat eerste veel minder dan we onszelf doen geloven, het meeste is voor de show. Natuurlijk mag je best een "digitale" interface bieden, liefst meer dan een. Want op het moment betekent "digitaal" en "internet" vooral "website", wat technologisch gezien enorm beperkt is en de klant makkelijk extra werk kost wil hij zijn eigen winkeltje ook digitaliseren.** Maar je zorgt dus dat die interfacing flexibel is en ook nog met "oude" methodes werkt, precies zolang als de klant dat wil.*** En wees eerlijk over de kosten. Vaak is dat natte vingerwerk en vooral gericht om gebruik te sturen naar de laatste hippe ideetjes van wat "modern" en "met de tijd meegaan" heet te zijn, maar regelmatig effectief een stap terug is. * Vroeger heette dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha