Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2015, 12:06 door Anoniem

We hebben het alleen maar over veiligheid lijkt. Maar wat voor al die mensen die om wat voor reden niet gebruik kunnen of willen gebruik maken van Internet? Wij zijn klanten van de bank, wij betalen er dik voor om gebruik te maken van hun systemen en organisatie om ONS duur verdiende geld in bewaring te nemen. Het kan toch niet zo zijn dat de bank ons naast de al onfortuinlijk lage rentes, dure service kosten ook nog eens de keuze gaan ontnemen om alleen maar electronisch te bankieren? De beschikbaarheid ligt nog steeds op een zodanig niveau dat (niet alleen voor electronisch maar ook voor simpel geld opnemen bij een ATM) wij nooit gegarandeerd geld kunnen opnemen. Een leveringsverantwoordelijk lijkt te ontbreken maar wij als burger en organisaties die overgeleverd zijn aan de banken om diensten af te nemen hebben eigenlijk niets te willen, althans zo lijkt het wel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha