Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2015, 12:42 door Anoniem

Voor teruggave na verkeerd uitchecken bij de NS met een anonieme OV-chipcard moest ik naam, adres, geboortedatum en IBAN doorgeven. Vreemd want bv. connexxion zet het geld terug gewoon klaar als product en dan kun je het ophalen. Volgens de dame aan de telefoon was het voor controle, maar waartegen ze dan mijn geboortedatum ging controleren, dat kon ze ook niet zeggen. Het was allemaal wel nodig want als je het geld gewoon terug zou storten op de chipcard dan was het geld weg als iemand hem zou jatten. Ja, hoor eens, dat is sowieso het risico bij een OV chipcard. Enfin, dat mens doet ook maar gewoon haar werk en mijn geboortedatum hoefde dan niet, maar ik vind het maar een rare manier van doen bij de NS. Moet er niet eens een wet komen tegen het onnodig opslaan en verwerken van persoonsgegevens? En een instantie die daarop controleert? Oh, wacht...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha