Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2015, 21:35 door karma4

Door Anoniem: Ik zat midden in een Ideal transactie, dacht je echt dat ik dat zou onderbreken om het internet af te zoeken naar een generator die de characterset van ING ondersteunt? Prachtig ik zie het nu pas. Midden in een transactie onderbroken door een pop-up om je wachtwoord te veranderen..... Wacht eens even, hoe weet je zeker dat het niet een hacked pop-up is? In plaats van je druk je te maken over wachtworodpolicies zou ik maar eens aankaarten dat die onzekerheid met de plicht om dat te veranderen met een pop-up een veel ernstiger problem is. Hee; vreemd midden in een transactie, ik had het enkel bij de eerste keer aanloggen verwacht. Bedoel je het automatisch betalen deel ideal dat via Currence gaat? Hoe weet je dat het daar niet gehacked is en de pop-up faked? Het raden van het wachtwoord is niet zo'n groot probleem als je de pincode ( 4cijfers) / pas acceptabel acht. De echte wijzigingen komen pas met dat SMS token door. Daarvoor moet je een geregistreerd toestel bezitten. (imei/card ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha