Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2015, 21:32 door [Account Verwijderd]

Ik lees hier dat sommige er vanuit gaan dat de info via mail verstuurd is, echter werkt KPN met een vangpagina. Waarschijnlijk komt TS dus op een vangpagina terecht van KPN bij het proberen te openen van een webpagina. http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/13873/related/1/session/L2F2LzEvdGltZS8xNDM2NzI5MTUzL3NpZC9RdG1oKmJybQ==/?navMethod=crosslink&session=L2F2LzEvdGltZS8xNDM2NzI5MTUzL3NpZC9RdG1oKmJybQ%3D%3D Het zou echter wel handig zijn als TS aangaf of hij nu een vraag heeft en wat deze vraag dan is, in plaats van alleen het bericht hier neer te plaatsen zoals deze waarschijnlijk wordt getoond op de vangpagina waar TS vermoedelijk op terecht komt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha