Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2015, 10:08 door Anoniem

De topic starter hier. Voor alle duidelijkheid nog een keer: ik zat op mijn PC (niet smartphone of tablet) een betaling te doen via iDeal. Zoals bekend schakelt iDeal je tijdens de transactie door naar de bank van je keuze. In mijn geval dus ING. Ik kon bij de ING niet binnenkomen voor ik een nieuw wachtwoord ingesteld had. Normaal doe ik dat soepel met LastPass, maar nu weigerde ING een wachtwoord met & (ampersand) erin. Ik heb dat zelf ad hoc aangepast door & te vervangen door _, wat ik kon doen omdat ik weet hoe ik van LastPass naar een editor moet kopiëren (hoeveel klanten van de ING weten dit?). Maar omdat ik het knullig vond dat niet alle printable ASCII tekens van 32 (ja ook spatie) tot en met 126 (~), die alle op westerse toetsenborden staan, toegestaan zijn, waagde ik er een mailtje naar de ING aan. Ik vond hun antwoord koddig genoeg om het hier even kort te melden. Dat is alles. Gaande deze discussie is tot mij doorgedrongen dat het gebruikersvriendelijker zou zijn als ING op een of andere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha