Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2015, 20:50 door karma4

Door Anoniem: 17:17 om te beginnen je hq (humorquotient) mag wat bijgesteld worden. Spijkers op laag water weer. (en wat heb je zelf nou gevraagd/geverifieerd bij T.S.? Hij heeft zich gemeld en de popup als onderbreking is bevestigd. Het stond in een combinatie van zijn posts. Ik heb ooit zelf ook de problematiek gehad. Het lastige onberekenbare breikbaar zijn heeft als klacht via webwinkels de kranten gehaald. Toch mooi dat we niet allemaal het zelfde zijn en er afwijkende ideeen zijn? Anders zou het wel heel saai worden. NVB Geen steekhoudend en zelfs vals argument. --- (een hele andere kwestie is of de huidige interbankierregels voor klanten nou een schoonheidsprijs verdient. Er valt wel wat op aan te merken) Het heeft allemaal opgespeeld, Er zijn andere posts discussies voor. We verschillen duidelijk van mening. Het is geen vals argument als je met wat zaken van doen heb gehad (archief consumentenbond - posts dwang om ouderen te laten internetbankieren). Nu weet ik ook nog een beetje hoe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha