Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2015, 12:43 door Anoniem

Naast domme gebruikers (die een servicedesk bellen omdat hun terminal of muis niet meer werkt terwijl de stekker hiervan uitgetrokken is) is er ook een groot deel gebruikers dat denkt zelf veel verstand te hebben van IT; deze gaan zelf prutsen om het probleem dan erger te maken en als ze vervolgens inzien wat ze gedaan hebben, durven ze niet meer te vertellen wat ze precies gedaan hebben en liegen tegen de IT afdeling waardoor die op het verkeerde pad wordt gezet. Ook een groep van eigenwijze gebruikers zal het advies van een IT-er negeren omdat ZIJ dat advies niet logisch vinden. Ze vergeten vaak dat het mogelijk is dat het voor hen niet logisch is omdat ze wellicht bepaalde achtergrond informatie niet hebben. Met name docenten zijn hier meester in; deze denken dat ze altijd gelijk hebben en moeten altijd het laatste woord hebben. Het is dus bijna onmogelijk om deze groep mensen tevreden te houden zonder het hele netwerk in gevaar te brengen. Dan is en nog een groep gebruikers die hun macht 'gebruiken' om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha