Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2015, 12:47 door Anoniem

Er zijn verschillende dingen aan de hand: 1) De software is complex. Dat klopt, er worden per slot van rekening denkprocessen geautomatiseerd. Deal with it en stel geen onmogelijke verwachtingen aan IT wat complexiteitsreductie betreft (dat geldt ook voor de jongens van de marketing). 2) De software is brak. Klopt, maar dat komt niet door autistische IT'ers maar door harde grenzen in tijd en budget die softwarehuizen die IT'ers opleggen, gecombineerd met steeds complexer wordende automatisering. Als de thuisgebruiker en het management nu eens zou stemmen met de beurs in plaats van te klagen dat het programma brak is maar het wel te blijven gebruiken, dan zou er sprake zijn van echte marktwerking en zou de kwaliteit van software sneller verbeteren dan nu het geval is. 3) De gemiddelde gebruiker is bewust ondeskundig. De gebruiker beseft dat hij niet genoeg begrijpt over automatisering, maar vindt het niet zijn taak om daar iets aan te veranderen. Als de boel fout gaat belt hij wel het nerdy neefje dat bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha