Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2015, 16:13 door karma4

quote]Door NedFox: 15;15 ....Je trekt nogal snel conslusies :) Waar staat dat ons team niet in staat is om de juiste vragen te stellen?.... Nee ik ben die anoniem niet. Prachtig je toont de wij zij houding aan van "it-er helpdesk" tegen de "gebruiker". Dank je. We missen de gebruiker maar als ICT-er zitten we ook vaak in de rol van gebruiker. Laten we eens in die huid kruipen. case 1: Kom terug van vakantie, ja die was goed, Wat was ook al weer dat wachtwoord om de laptop van de zaak aan de praat te krijgen? De help desk maar eens bellen. Nee daar doen we niet aan. Er is een intranetprocedure waarmee u een reset kan aanvragen. Na het aanloggen moet ud daarvoor na onze supportpagina. ja ..........en hoe zou dat moeten?l case 2: Gezien dat de licenetie / certificaten binnenkort gaan verlopen. Daarvoor is een incident/change process nodig om ze aan te brengen en ook toegang daarvoor te krijgen. Maar eens bellen naar de helpdesk die wil nog wel wat inbrengen. De change manager wil niets doen wat hij is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha