Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-07-2015, 19:35 door Anoniem

Door Wim ten Brink: Mevrouw is een sukkel maar dat is nog geen misdrijf in Nederland. De Rabobank zou moeten weten dat een deel van hun klanten sukkels zijn en dus voor dit soort valstrikken kunnen vallen. Om dit te voorkomen dienen deze sukkels gewoon een duidelijkere waarschuwing moeten krijgen. In dit geval een waarschuwing die op de Random Reader wordt geplakt of in het beeldscherm van de Random Reader verschijnt als de gebruiker gaat inloggen. Ook is de Rabobank nalatig omdat er kennelijk een phishing-site online stond die nog werkte. Het is aan de Rabo om dat soort sites tegen te gaan en de oplichters achter die sites aan te klagen. Veel banken nemen die moeite echter niet. - Toch heeft de Rabo wel gelijk omdat deze sukkel bij het invullen van haar gegevens had moeten controleren of de URL ook daadwerkelijk de url van de Rabobank was. Ook daar heeft ze niet op gelet en dus is zij zelf schuldig. Indien de oplichters haar zonder die phishing-site hadden weten te vinden dan zou ik de Rabo schuldig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha