Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-07-2015, 17:28 door Coolblue

Door Anoniem: IDoor Anoniem: dit ging alleen op voor een klein aantal Belgische klanten volgens mij.. Beste, Ik was degene die het lek meldde en kan u bevestigen dat het minstens over honderden klanten ging. Postcode en huisnummer was genoeg om van alle mensen, die in dezelfde gemeente woonden met hetzelfde huisnummer in het laatste jaar een bestelling hadden laten leveren door Exchange Logistics, de volgende gegevens te zien: Naam, achternaam, volledig adres, aangekochte goederen (met typenummer etc), leverdatum en uur, telefoonnummer, geschiedenis (notities) met betrekking tot de levering. Essentially, was dit gewoon: 1. een database voor inbrekers, om te zien wat er in welk huis te rapen stond. 2. een database voor internetcriminelen die aan phishing over telefoon doen. (of met nog wat verder te zoeken andere dingen te weten te komen) Ik deed enkel steek proeven met postcode huisnummer combinaties en kreeg telkens rond de 10 of zelfs meer resultaten. Wetende dat Cooblue één van de grotere webshops ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha