Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2015, 21:48 door Anoniem

naast deze ziggo mails zijn er dit weekend ook veel spam mailtjes gestuurd uit naam van KPN. subject: "Betaal herinnering" of "Betaal herinnering," verzender: kpn-betaalafspraak@kpn.com of kpn-betaalafspraak@klantmail.nl met een link erin: hxxp://204[.]151.184.248/~jonsan/ ze zien er erg geloofwaardig uit: Debiteurennummer: 53640233 Automatische incasso mislukt Geachte heer/mevrouw, U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor de geleverde KPN diensten niet automatisch van uw rekening kan worden afgeschreven. Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van 159,42 euro alsnog aan ons over te maken. Mochten wij uw betaling niet binnen de door ons gestelde termijn van u ontvangen, zal uw KPN aansluiting op non/actief worden gesteld en zal de vordering als incasso behandeld worden. De daarbij behorende kosten komen geheel voor u rekening. Wij zijn dan genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan Bos Incasso. Door onderstaande ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha