Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2015, 12:28 door Spiff has left the building

Door Mysterio, 11:52 uur: Ik ben zeer benieuwd of je een werkbaar antwoord van Microsoft krijgt. Och jee. Ik had zonet een Microsoft Nederland medewerkster aan de lijn die bijzonder vermoeid en bijna wanhopig klonk. Ik kan me daar alles bij voorstellen. Het probleem dat ik meldde blijkt al bekend te zijn en speelt al sinds de uitrol van Windows 10, zo werd aangegeven. Het wordt hopelijk in een paar dagen tijd opgelost, zo gaf de Microsoft medewerkster aan. Dat is in ieder geval wat. Worden met het oplossen van het probleem over een paar dagen automatisch de gedownloade Windows 10 setup bestanden verwijderd? Daar had de Microsoft medewerkster geen kennis over, en ze kon me ook niet doorverbinden met iemand die die kennis wel heeft. Wordt het probleem dat ik meldde ook beschreven in de "Veelgestelde vragen" over upgrade naar Windows 10, of is er al een informatieve Microsoft Community thread over (answers.microsoft.com)? Ook dat kon de medewerkster me niet vertellen. In "Veelgestelde vragen" zie ik er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha