Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2015, 16:04 door Anoniem

Geachte heer/mevrouw, Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is ontstaan. U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren, helaas is dit op het door u opgegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt € 34,95. Thans verzoeken wij u vriendelijk om dringend het opstaande bedrag van € 34,95 te betalen. U kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL44 ASNB 0709 1788 16 ten name van "KPN B.V." onder vermelding van "betalingskenmerk: 02300160031". Wij willen u erop wijzen dat, bij het uitblijven van de betaling, wij € 10,- kosten in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningstraject volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,- aan kosten in rekening zullen brengen. Betaal uw rekening gelden op tijd en voorkom extra kosten! Wij zien uw betaling graag tegemoet en danken u voor uw medewerking. Met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha