Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-08-2015, 12:35 door Anoniem

Door Anoniem:De telco's bepalen of een update wel of niet wordt uitgerold inzake het os op de telefoons alsmede de firmware van de diverse onderdelen. Als een fabrikant ook maar een update uitrolt waardoor bijvoorbeeld de samsung s5 een probleem krijgt en de helpdesk van de telco overspoelt wordt door supportvragen worden die toestellen accuut geblokkeerd. Dat kan dan alleen het geval zijn bij telefoons die door de Telco geleverd worden. Wie een simlock vrij toestel heeft, hoort zich te wenden tot de leverancier van het toestel. En wanneer een Telco zich aan de internationale standaarden houdt, moet het gewoon werken. Werkt een toestel dan niet bij provider X, maar wel bij de anderen, is het toch de provider die de schuldige is, maar die heeft dan een ander probleem. En een simlock vrij toestel, dat niet werkt na een update is echt een fout van de fabrikant....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha