Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2002, 15:43 door Anoniem

'Vroeger' was het zo dat als een product niet werkte consumenten hun beklag deden bij een consumentenorganisatie. Deze nagelde de productent vervolgens publiekelijk aan de schandpaal, waarbij de (potentiele) schade voor de producent de volgende keren zo groot was, dat hij/zij de volgende keren besloot de productontwikkeling/testfase zorgvuldiger te laten verlopen. Dat ging op zich best aardig. De gebruiker had de mogelijkheid om de consumentengids te lezen en zelf een afweging te maken tussen prijs en kwaliteit. Met software en anti-virus is dat blijkbaar lastiger. Ik ken maar weinig geslaagde uitingen van consumentenorganisaties die gebruikers wijzen op problemen met software. Oftewel: waarom doet de Consumentenbond hier niet its mee? Resultaat is in ieder geval wel dat op dit vlak niemand zich inzet voor de belangen van de gebruikers. Om dan de aansprakelijkheid enkel en alleen bij de gebruikers neer te leggen, lijkt me een utopie. Het zou zoiets zijn dat alle bestuurders van auto's volleerde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha