Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-08-2015, 15:28 door Anoniem

Lol, veel van de genoemde problemen liggen buiten de invloedssfeer van de individuele IT-er. Vaak genoeg bepaalt het management dat patches niet of pas veel later geinstalleerd hoeven te worden, terwijl systeem beheerders waarschuwen voor de risico's die dat met zich meebrengt. Managers zijn vaak bereid risico's te accepteren, enkel en alleen om kosten en tijd te besparen. Zonder inhoudelijk zich in de risico's te verdiepen. Bij het reviewen van logs spelen soortgelijke problemen; vaak wordt er op geen enkele manier rekening gehouden dat dergelijke zaken inderdaad moeten gebeuren, en wordt het werkschema van beheerders zodanig belast met projecten en andere zaken, waardoor ze voor dit soort taken helemaal geen tijd overhouden. De problemen zijn er, maar de oorzaak en verantwoordelijkheid ligt zeker niet altijd bij de individuele medewerkers, zeker wanneer die geen toestemming krijgen om tijd te besteden aan dit soort essentiele taken, ''door andere prioriteiten''. Last but not least, soms worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha