Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2015, 14:23 door karma4

Door Briolet: Dat bel-me-niet register werkt voor geen meter. Ik heb net even ingelogd en zie dat mijn nummer er nog steeds vermeld is. Maar ik krijg nog wekelijks telefoontjes. Het probleem is dat het nummer op naam van de zaak staat en daar geld dat register niet. Bijna altijd is het reclame voor telefoon abonnementen of energie aanbiedingen gericht op bedrijven. De dame/heer eindigt altijd altijd met een vermelding naar dat register. Op zich heel vreemd, want als ze eerst gecontroleerd hadden, was het hele belletje niet nodig. En als ze het negeren, waarom dan toch nog de verwijzing naar het register waar ze zich niets van hoeven aan te trekken bij een zakelijk nummer? Dat is raar, Het kan zijn dat: a- het niet om het nieuwe BE register gaat maar om die oude die niet verplicht was. De verandering is 30 juni 2015. b- Met die recente ingangsdatum dat de registratries / doorgave nog niet op orde zijn. c- Er nog te gemakkelijk gewerkt worden omdat er nog geen officiele zaken (met sancties) geweest zijn. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha