Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2015, 14:36 door Anoniem

heb m vandaag ook ontvangen de link leid je naar een betaalinfo met een sns rekening KPN heeft een ING rekening, ik was al abuis denk huh heb ik geen post gehad is mijn rekening zo hoog ik zit altijd lager, ook viel mij op dat er geen bijlage factuur bijzat als je een herinnering krijgt en tja dit is me heus wel eens gebeurt dan krijg je namelijk een bijlage erbij met de factuur en die zat er dus niet bij Ik heb melding gedaan bij KPN tevens bij Bos incasso hun naam wordt ook misbruikt Let please op mensen kijk 3x alles na en denk helder want ik kan het me best voorstellen hoor dat er mensen zijn oeps binnen 24 uur betalen laten we maar snel doen zonder dat ze verder kijken Ik had met de 24 uur al meteen zoiets van nee dit klopt niet KPN geeft altijd nog iets van 5 dagen sterkte voor diegene die wel hebben betaald doe aangite KPN is er in ieder geval al druk mee bezig met achterhalen wie het zijn

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha