Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2015, 11:11 door Anoniem

Door Anoniem: Het bedrijf is nog niet goed en wel overgenomen of het gaat al goed mis. Of door de fusie met UPC is men nu op netwerk niveau aan het knoeien, waardoor iets in de backbone wel erg snel op zijn gat gaat. Of een of andere partij ergens ter wereld heeft iets tegen Liberty Global en Ziggo gebruikers zijn hier momenteel het slachtoffer van. Of hier is iets anders aan de hand; zoveel mogelijk mensen naar alternatieve dns servers buiten Nederland dwingen, waar het bijvoorbeeld gemakkelijker is om logs te claimen. Of een stel kneuzen is zich aan het vervelen en denkt iets bereikt te hebben hiermee. Optie 1 lijkt mij zo onlogisch nog niet.Tja tegen een DDos aanval doe je niet heel veel, en een andere dns invullen hielp hier ook niet aangezien de wijkrouter zichzelf had gereboot en niemand meer een DHCP lease kreeg.. en zonder up/downstream heb je erg weinig aan een alternatieve dns. We kunnen schelden en Ziggo overal de schuld van geven,met glasvezel van KPN had ik wekelijks een storing (vooral ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha