Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2015, 13:01 door karma4

Door Anoniem: Achterhaald en niet volledig correct. Internet bankieren wordt 12 uur geblokkeerd als je een nieuwe sim neemt. Als je een andere telefoon neemt wordt internet bankieren niet geblokkeerd. Ik kan inderdaad die nieuwe pagina vinden. Echter via normale wegen en zonder die voorwetenschap vind je het niet. Het is nu of sim of telefoon. Mijn ervaring was bij en sim en telefoon waar ik eerder nooit iets van merkte. Een verandering die niet goed uitgedragen is want niet echt bekend. Nu hebben de kwaaien na 12 uur tijd hun moglijkheden en handen vrij. Dat lijkt me minder. Blijft staan dat ik als klant dat zelf zou willen beheren. Ik weet wanneer ik van toestel sim verander, niet de bank. Laat de eerste controle en instelling dan ook over aan mij de klant. Daarbij een duidelijk verhaal zodat misbruik als gezamenlijk doel bestreden kan worden. Nog even gegoogled (via index/voorwaarden) ING site is het niet (goed) te vinden. Volgens de Google index: "Activering(scode) en blokkeren - ING - ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha