Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-08-2015, 14:59 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb data vrijwel altijd uitstaan buiten de deur. Een SMS'je zou handiger zijn en veel meer mensen bereiken. Ook die zonder smartphone. Ze hebben het over een e-mail binnen een paar dagen, niet over een e-mail als je nog onderweg bent. Door Anoniem: Het is schunnig dat alle benodigde data om vergeten checkouts automatisch te restitueren al in de database aanwezig is maar niet daarvoor wordt gebruikt. Als je niet bent uitgecheckt kan NS moeilijk bepalen waar je bent uitgestapt. Bedenk dat je bij overstappen tussen NS-treinen niet uit- en incheckt. Als in Amsterdam bent ingecheckt weet NS niet of je in Diemen, Maastricht, Leeuwarden of waar dan ook bent uitgestapt. Ben je ergens op een andere vervoerder overgestapt dan weet TransLink dat wel maar NS niet. Het is me overigens onduidelijk wat die inzage in je reisgegevens waar NS toestemming voor nodig heeft precies inhoudt? Geef je ze dan toestemming voor gegevens die bij een andere vervoerder thuishoren? Geef je toestemming voor gebruik van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha