Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-08-2015, 20:32 door karma4

Door Lex Borger: Deze maatregel beschermt je juist wanneer jij buiten je eigen weten om van SIM verandert. Dat kun je niet zelf beheren. Ik ben blij dat de bank dat voor mij doet. We verschillen duidelijk van mening. Je kunt het zelf beheren maar die mogelijkheid moet wel geboden worden. Niet afdoen als iets van "oei wat zijn de gebruikers dom". Wat zou kunnen is:. - Een voor de gebruiker zichtbare registratie van het gekoppelde IME/ SIM telefoon-nummer desnoods een lijst van ca 3 geldige opties (voor het geval van standaard sim/toestel wisselen) - Indien er ook maar iets veranderd moet dat via een aparte verificatiue procedure bijvoorbeeld via een token/bevestiging via een aparte mail waarvoor ook user en ww nodig zijn (verzin wat). Het mag niet het kanaal van de telefoon zijn. Je hebt nu een functionele beschrijving waarmee iets te bouwen valt. Die 12 uur is niet voldoende als je de nacht meerekent dan wel een voorspelbaar periode van geen gebruik. Ga je bellen uhh waarmee als dat ding het niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha