Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-08-2015, 09:59 door 0101

Dag Statera, Dat het oplossen van een probleem soms lang duurt herken ik. Ik heb een aantal jaar geleden ook een melding gedaan bij een organisatie met een responsible disclosure-beleid, namelijk van een XSS-lek dat werd veroorzaakt door een onderdeel van een derde partij. Hoewel er zelfs al een of meerdere mensen het probleem vóór mij gemeld hadden (waardoor ik ook niet in aanmerking kwam voor een beloning) heeft het ze uiteindelijk nog ongeveer een half jaar gekost om het probleem te verhelpen. (Aangezien ik ook niet de eerste melder was werd ik hier ook niet op de hoogte van gesteld; ik heb dit zelf moeten ontdekken.) Dat het bij een bedrijf zónder responsible disclosure-beleid lang duurt is dus niet heel verbazingwekkend. Maar je kunt ze natuurlijk altijd even naar de voortgang vragen ("al een idee wanneer jullie de gemelde kwetsbaarheid gaan oplossen") in een mailtje of tweet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha