Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-08-2015, 09:32 door Anoniem

De Algemene Voorwaarden van Ziggo zijn in deze duidelijk. Uit artikel 10 valt op te maken dat er voor de klant niks te halen valt. Maar.... Afdeling marketing van Ziggo, waar zijn jullie? Waarom geen sympathieke publieksactie ter compensatie van de geleden overlast. Leuk filmpje, leuke betaalzender even open zetten voor iedereen, dagje gratis telefoneren binnen Nederland... Natuurlijk kosten dergelijke acties ook geld en is het soms niet eerlijk voor mensen die nu betalen voor dat leuke filmpje, die leuke betaalzender of dat gratis telefoneren binnen Nederland. Maar als het gaat om ledenwerving hebben jullie dit in het verleden ook al als instrument ingezet. Waarom nu dan niet? Zelf heb ik ook twee dagen zonder internet en telefonie gezeten, maar ik zit helemaal nergens op te wachten. Sterker, ik verwachtte ook helemaal niks, en dat is misschien iets waar jullie (Ziggo) toch eens over na zouden moeten denken. Ledenwerving is leuk, maar ledenbehoud misschien wel belangrijker. Wees gerust, ik blijf nog wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha