Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2015, 07:09 door Anoniem

Door Anoniem: Windows-pc's vol ongewenste crapware? Gut, gut ,gut, dat de consumentenbond dat pas ontdekt... Als de Consumentenbond deze klacht niet mag herhalen (dit is niet de eerste keer dat ze hem uiten), waarom mogen reaguurders als jij dan wel de boodschap dat de Consumentenbond achter de feiten aanloopt blijven herhalen? Dit soort reacties zie ik vrijwel altijd als de consumentenbond ergens ter sprake komt, het is niet nieuw. Heb jij meer recht op vrije meningsuiting dan de Consumentenbond? Los van wat je verder van ze vindt, organisaties als de Consumentenbond moeten hun klacht wel blijven herhalen zolang die niet is opgelost, anders doen ze hun werk niet. Het zou dus veel erger zijn als ze hier geen herrie over zouden schoppen. Zelfs als je gelijk hebt dat ze er rijkelijk laat mee waren doen ze op dit moment wél iets goed. In plaats van dat als negatief op te vatten zodat je lekker kan blijven zwelgen in je negatieve oordeel zou je kunnen overwegen of iemand die (eindelijk) iets goed doet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha