Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-09-2015, 09:28 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Het feit dat de Rabobank ervoor kiest om vooral (maar niet alleen) het woord virus te bezigen in hun communicatie is een keuze voor eenvoud. Iedereen weet wat een virus is. Lang niet iedereen weet wat malware is. Lees hun bericht alsof je tot de gemiddelde geld uit de muur trekkende kudde behoort. Niet als security techneut. Yup. En niet vergeten, Het gaat om malware op de PC van de gebruiker, iets waar de rabobank helemaal niets mee te maken heeft. Ze kunnen natuurlijk hun kop in het zand steken maar kiezen ervoor om hun klanten te beschermen door ze in te lichten. Ik heb hetzelfde mailtje gehad en het komt ook voor als je internet bankieren opent. Met schreenshots en voorbeelden van wat ze allemaal gevonden hebben tot nu toe, ze houden hun klanten in ieder geval goed op de hoogte en steken er ook moeite in. Ik ben geen klant van andere banken, maar zijn die ook zo pro-actief om de klanten te informeren over dit soort zaken?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha