Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2015, 07:22 door Anoniem

Door Anoniem: Decennia lang hebben Creditkaart maatschappijen jaarlijks miljoenenverlies door de zwakheden in hun systeem gewoon geaccepteerd, en simpelweg op de cliënten verhaald door extra kosten in rekening te brengen. Als cliënt van een bank, betaal ik een soort contributie en vergoeding voor het recht om cliënt te zijn, van een paar euro per maand. Door die contributie met een paar cent te verhogen, is de financiële schade van de hier genoemde fraude alweer gecompenseerd. Dit is een van de reden dat de banken deze fraude niet actief wensen te bestrijden, en natuurlijk de winst die ze hebben op de belastingaftrek van deze fraude. De belastingdienst zal namelijk de precieze hoogte niet echt onderzoeken. Ook grote winkelbedrijven geven miljoenen verlies op door diefstal en niemand controleert of dat wel zo is. Ik weet niet in hoeverre je hier serieus een punt probeert te maken of dat je slechts de indruk wilt wekken dan banken zelf fraude plegen door te sjoemelen met fraudecijfers, maar wanneer een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha