Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-10-2015, 10:58 door Anoniem

Door Anoniem: Je moet niet denken dat een gewone computergebruiker de structuur van zo'n URL begrijpt. Domeinnamen zijn ook precies verkeerd om gemaakt. In Engeland hadden ze dat indertijd wel in de gaten maar de Amerikanen begrepen het niet en zetten hun zin door. Het had natuurlijk http://nl.abn.bankieren/ moeten zijn in plaats van http://bankieren.abn.nl/ Dan kun je duidelijk uitleggen "kijk aan het begin wat er staat. Staat er http://nl.abn. ? nee? dan is het fout. Het spijt me, maar gezien "de gewone computergebruiker" doorgaans geeneens moeite stopt in het begrijpen van de structuur, maakt het niet uit of je het achterstevoren toepast of niet. Diezelfde regels aanschouwen ze niet, proberen ze nieteens, anders had deze structuur net zo logisch geweest. Ik vind wat de reactie voor u noemt een goed punt; Wat moet men tegenwoordig doen om wél nalatig te zijn? moeten we een internetbrevet in gaan voeren? dat is toch van der zotte... zolang wat dat betreft de wet geen verantwoordelijkheid bij de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha