Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2015, 12:57 door Anoniem

Het gebruik van Teamviewer geeft wel aan dat het bedrijf waarvoor je werkt zich "of"niet goed verdiept heeft in de technologische middelen die beschikbaar zijn om geautomatiseerd security settings te controleren (vpn clients bijvoorbeeld), "of" niet willen investeren in de juiste technische middelen. Ik zag al meerdere reacties voorbij komen die op hetzelfde wijzen (voldoende technische middelen beschikbaar om geen privay issue te veroorzaken) Je zou nog kunnen zeggen: met Teamviewer moet ik proactief tijdelijk rechten geven en ik houd persoonlijk toezicht dat alleen naar de security settings wordt gekeken, ik zit tenslotte voor het scherm en zie de muis bewegen.... Dan heb je nog steeds het risico dat je wordt afgeleid en vergeet de Teamviewer sessie stop te zetten (dat moet je zelf doen). Daarnaast....wie geeft er garanties dat gedurende de Teamviewer sessie geen software op je thuiswerkplek geinstalleerd wordt? Wil je thuiswerken en het gebruik van Teamviewer toestaan, dan zou ik de volgende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha