Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2015, 20:54 door Rolfieo

Door SecOff: Ik wil klanten nadat ze telefonisch contact hebben opgenomen om een afspraak te maken, als ze dat willen een e-mail sturen met gegevens over de afspraak. Deze gegevens en de het feit dat men de afspraak heeft zijn privacy gevoelig. Ik zal de klanten er in het telefoongesprek op wijzen dat er risico's aan de communicatie per e-mail zitten en vragen of ze dat risico accepteren. Willen ze dat niet dan krijgen ze de afspraak gegevens per post. Is dit vanuit privacy wetgeving voldoende? Het hangt er een beetje vanaf, in wat voor een bedrijftak je bedrijf zit. Maar een afspraak moet gewoon kunnen. Privacy per Email kan ook beter zijn. Bv als het geheim moet blijven het gezin dan is de gewone post weer een stuk minder geschikt. En ook geen garantie dat het (goed) aankomt. Persoonlijk heb ik de meeste informatie liever per Email werkt een stuk sneller en gemakkelijker.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha