Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-10-2015, 13:18 door Anoniem

Door Rolfieo: Door Anoniem: Door Rolfieo: .... Jawel, men gebruikt e-mail om de ontvanger er op te attenderen dat er iets in de berichtenbox zit. Dus je moet je e-mail opgeven en als dat niet meer werkt dan moet je zelf maar op het idee komen om in die box te kijken. Als iedereen van die berichtenboxen gaat bedenken dan had men ook wel een protocol kunnen verzinnen wat checkt of daar wat in zit, misschien iets ala RSS ofzo maar dan meer gericht op individuele communicatie. Wat is het verschil met een losse buiten brievenbus? Of zelfs de normale post? Wat als die post jouw ook niet bereikt? Dan heb je nu helemaal geen idee of je post had moeten krijgen. En kom je er eigenlijk te laat achter. Nee want als je 1 brief van de belastingdienst mist dan is de volgende altijd nog heel voorkomend en gaat er zondermeer van uit dat je de 1e brief eventueel niet gekregen hebt. Dus niet zoals tegenwoordig bij commerciele bedrijven dat de eerste herrinnering meteen een dreiging en zelfs eventuele extra kosten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha