Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-10-2015, 22:13 door ben987

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Buran: Door Anoniem: Grappig dat mensen zich hier druk om maken. Draadloze diefstal is snel te achterhalen, direct vergoed, en makkelijk te traceren. Weet je wie die vergoeding betaald? Jij zelf (wij als klanten met z'n allen). Natuurlijk betaal je die zelf, en dat is geen probleem als er een goede risico analyse is gemaakt. Als het goedkoper is om eens in de zoveel tijd een diefstal te vergoeden, dan om een volledig foutloos systeem te implementeren, dan ben je als klant gewoon goedkoper uit. Waarom denkt iedereen toch dat de kosten van een onfeilbaar systeem door het bedrijf betaald worden en de kosten van fraude door de klant? Door Anoniem: Sterker nog, de techniek en infrastructuur voor het draadloze betalen is evengoed voor de rekening van de klant. Per saldo is het dus zelfs duurder. Daarnaast is het onbetrouwbaarder en heeft het geen voordelen (met contant geld kun je ook draadloos betalen). Dit is een erg eenzijdige blik: banken hebben juist een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha