Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2015, 07:24 door Rolfieo

En wat nu als er bij de ISP iets misgaat (DNS aanval Ziggo, of gewoon niet aankomen van email), de computer het begeeft, of de gebruiker een email over het hoofd ziet/deze in de SPAM folder verdwijnt ? Wie is dan weer de pineut ? Kan het niet in één keer goed ? Wat als er iets mis gaat bij PostNL. Wat als PostNL staakt? Wat als de postbode de brieven achter achter drukt? Wat als de brieven uit je brieven bus gevist worden? De meeste digitale aanvallen duren meestal maar een paar uur, waarbij ze altijd lokaal tot 1 provider zijn geweest, en meestal maar een korte tijd. Als PostNL staakt, liggen alle brieven stil en meestal een paar dagen. Voor SPAM zijn er ook voldoende mogelijkheden om dit tegen te gaan. SPF,DKIM, DMARC. Daarnaast kan je altijd handmatig even inloggen om te kijken of er post is. Iets wat je nu ook doet, als je naar je brievenbus doet. Dus geen sterke argumenten...... Door Aha: Precies! dat is weer het enorme punt van kritiek. De kwetsbaarheid van de digitale informatie. De ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha