Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2015, 18:49 door Anoniem

Nou ben er volledig ingelopen. € 220 euro afgeschreven. Microsoft Nederland gebeld. Zei dat Microsoft altijd alleen antwoord in de taal van het land. 1. Dat is pertinent onjuist. Ik werk ook met een Surface tablet en daarvoor het ik een prima contact gehad met een belcentre in Ierlan. Ik was dus zeer vertrouwd met hulp op afstand door een Engelssprekende medewerker bij Microsoft. 2. Ik heb net een gratis Windows 10 versie van Microsoft gratis gedownload, ben daar zeer tevreden over. Ik kan het me goed voorstellen dat er na introductie veel bugs e.d. kunnen voorkomen, dus het Pakistaanse belletje paste wat mij betreft in een corporate strategy van klanten bellen als er iets niet goed verloopt. Ook Windows wil in navolging van andere software leveranciers bovendien ook tegenwoordig de hele doopcel van een afnemer lichten inclusief telefoonnummers. VRAAG: Geprobeerd mijn besmette pc met windows 10 weer te herinstalleren, die optie binnen windows met behoud van bestanden. Liep vast. Daarna blokkeerde het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha